Μολονότι, με την υγραεριοκίνηση επιτυγχάνεται σημαντικά χαμηλότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, έως τώρα δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να επιτρέπει τη μείωση στα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο.
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ - Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ
Η χρήση του υγραερίου για την κίνηση οχημάτων (autogas) είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η υγραεριοκίνηση χρησιμοποιείται σε πάνω από 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 3% του συνολικού στόλου αυτοκινήτων, αποτελώντας το πιο ευρέως διαδεδομένο εναλλακτικό καύσιμο. Ιδιαίτερα σε χώρες όπως η Ιταλία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Πολωνία, αλλά και η Τουρκία, η Ιαπωνία και η Αυστραλία, όπου συναντάται ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκινήτων που κινούνται με υγραέριο!
Στην Ελλάδα, παρ'ότι η υγραεριοκίνηση είναι νομιμοποιημένη για όλα τα οχήματα, σύμφωνα με το νόμο 2773 του 1999, ο αριθμός των αυτοκινήτων που επέλεγαν να κινηθούν εναλλακτικά με καύσιμο το υγραέριο ήταν σημαντικά χαμηλότερος από το μέσο όρο των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών.
Κατά τη διάρκεια του 2010 όμως, ο ρυθμός αύξησης των αυτοκινήτων που πλέον επιλέγουν το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο της βενζίνης έχει αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς η υγραεριοκίνηση ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε δύο βασικά θέματα:
- στην σημαντική οικονομία σε σχέση με βενζίνη και πετρέλαιο.
- στην προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας των ανθρώπων, ιδιαίτερα σε αστικά περιβάλλοντα, λόγω της μειωμένης εκπομπής ρύπων και αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου[1]