Το LPG «προστατεύει» την τσέπη σας!

15/03/2017
από John Doe

Από όποια σκοπιά κι αν το δει το αγοραστικό κοινό, το LPG ή ελληνιστί υγραέριο, παραμένει ως το πιο συμφέρον καύσιμο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά.

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ Το Υγραέριο αποτελεί την ιδανική εναλλακτική λύση, έναντι της Βενζίνης και του Πετρελαίου, συνδυάζοντας οικολογικά και οικονομικά πλεονεκτήματα. Δεν περιέχει (κυρίως) Βενζόλιο, Πολυμερείς Αρωματικούς Υδρογονάνθρακες και έχει ελάχιστο Θείο.
Προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα των οχημάτων, κυρίως λόγω της απουσίας Μεθανόλης και Αιθανόλης.
Είναι πολύ πιο οικονομικό, απαιτώντας πολύ μικρότερη οικονομική δαπάνη ανά γέμισμα για τα ίδια χιλιόμετρα


Η σχεδόν διπλάσια τιμή της βενζίνης έναντι του υγραερίου, καθιστά το LPG ως το οικονομικότερο καύσιμο για την μετακίνησή μας, με το κόστος χρήσης ακόμα και σε καθημερινή βάση και διανύοντας πάρα πολλά χιλιόμετρα να είναι αμελητέο.

Τί σημαίνει LPG

14/12/2016
από John Doe

LPG σημαίνει Liquefied Petroleum Gas, και πρόκειται για ένα μίγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10), το οποίο κατά την καύση του εκπέμπει λιγότερο CO και CO2 από ό,τι η βενζίνη και το πετρέλαιο.

Είναι ένα καύσιμο με υψηλότερη θερμογόνο δύναμη (κατά μέσο όρο 46,1 MJ/kg) από τη βενζίνη (43,5 MJ/kg). Ωστόσο λόγω της χαμηλότερης πυκνότητάς του συγκριτικά με τη βενζίνη, η κατ’ όγκον απόδοσή του είναι χαμηλότερη. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι η απόδοση ενός κινητήρα είναι λίγο χαμηλότερη όταν καίει ίδια ποσότητα LPG απ’ ό,τι όταν καίει αμόλυβδη.
Το κιτ της VERSUS καταναλωνη απο 4% έως και 10% περισσότερο LPG ώστε το όχημα να εχει την ίδια επίδοση

Σε όλη την Ευρώπη το LPG (υγραέριο) πωλείται στα πρατήρια σε αναλογία 35% βουτάνιο και 65% προπάνιο τους χειμερινούς μήνες και 25%-75% αντίστοιχα το καλοκαιρινούς μήνες , στην Ελλάδα δυστυχώς το LPG πωλείται 20% βουτάνιο και 80% προπάνιο δηλαδή μείγμα μόνο για πολύ καλοκαιρινούς μήνες.
Καταλαβένετε λοιπόν πως όλα τα αυτοκίνητα χρειάζονται ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα για παράγουν το ίδιο έργο σε σχέση με την βενζίνη.

Για καλύτερη ενημέρωση στο δίκτυο υγραερίου LPG-AutoHellas

ΣΩΣΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΜΑΧΙ ΚΙΤ VERSUS

14/12/2016
από John Doe

Η ECU VERSUS είναι η συσκευή παραγωγής IV που πληρεί αυστηρές προδιαγραφές όσον αφορά την δοσολογία των καυσίμων και την ποιότητα των επιδόσεων.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του εγκεφάλου της VERSUS είναι η δυνατότητα χαρτογράφησης του υγραερίου απέναντι στους εγχυτήρες καυσίμου βενζίνης κατά τη διάρκεια του καλιμπραρισματος, η οποία απλοποιεί και μειώνει το χρόνο της εγκατάστασης τις συσκευής μέσα στο αυτοκίνητο και, αντίστοιχα, αυξάνει την ποιότητα του ελέγχου και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Αυξάνει την ευελιξία του εγκεφάλου και της διαδικασίες διακρίβωσης ανεξάρτητα από το είδος και την μάρκα του αυτοκινήτου καθώς και των μηχανικών εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται (μειωτήρες, εγχυτήρες).

Πλεονεκτήματα της ECU VERSUS:
• Προμήθεια του μίγματος υγραερίου-αέρα από τις φιάλες στη βέλτιστη φάση του κύκλου του κινητήρα –

• Απλότητα στην υπηρεσία, διαμόρφωση και τη διάγνωση του συστήματος
• Συμβατότητα με EOBD
• Το σύστημα μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάζει με κινητήρες με διαδοχικό και μη διαδοχικό σύστημα έγχυσης.
• Το σύστημα μπορεί να τοποθετηθεί και σε κινητήρες
Turbo
• Το κατάλληλα καλυμπραρισμενο σύστημα επιτρέπει να έχουμε την ίδια δυναμική οδήγηση με υγραέριο και με Βενζίνη
• Εκλεπτυσμένο λογισμικό. "Δημιουργία χάρτη» επιτρέπει την ακριβή βαθμονόμηση του κινητήρα που προμηθεύουμε με υγραέριο
• Περιβάλλον φιλικό - συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων EURO 2, EURO 3, EURO 4
• Σαφής, απλή, φιλική προς το χρήστη πληροφόρηση που επιτρέπει την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του χρόνου.
• Πλήρως αυτόματη λειτουργία, αυτοματοποιημένη αλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη, όταν η δεξαμενή υγραερίου είναι άδεια

• Διαθεσιμότητα για κινητήρες με 3, 4,5,6,8 – κυλίνδρους

ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΜΑΧΙ ΚΙΤ VERSUS.pdf

Η ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

25/12/2011
από John Doe

Περισσότερα από 160.000 οχήματα θα αποκτήσουν κατά το προσεχές 36μηνο σύστημα διπλού καυσίμου, αγγίζοντας ποσοστό 4% επί του συνολικού στόλου οχημάτων της χώρας, από 1% που βρίσκεται σήμερα (ποσοστό αύξησης 400%),

Τα σημερινά 120 πρατήρια που διακινούν υγραέριο, σύντομα θα είναι 220, με την τιμή του LPG να παραμένει προστατευμένη από την Ε.Ε. έως και το 2018. Δηλαδή, θα υπάρχει για το χρονικό αυτό διάστημα σταθερή διαφορά τιμής υγραερίου και βενζίνης.

Τέλος, το Diesel blending, η νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα μας, η πρόσμιξη, δηλαδή, του ντίζελ με το υγραέριο, δημιουργεί νέες ευκαιρίες σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη χρονική περίοδο, παράλληλα με την πλήρη απελευθέρωση και του φυσικού αερίου.

http://manologlou-gas.blogspot.com/

ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?

25/12/2011
από John Doe

Τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση, χρεώνονται με λιγότερα τέλη κυκλοφορίας;

Μολονότι, με την υγραεριοκίνηση επιτυγχάνεται σημαντικά χαμηλότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, έως τώρα δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να επιτρέπει τη μείωση στα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο.
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ - Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ
Η χρήση του υγραερίου για την κίνηση οχημάτων (autogas) είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η υγραεριοκίνηση χρησιμοποιείται σε πάνω από 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 3% του συνολικού στόλου αυτοκινήτων, αποτελώντας το πιο ευρέως διαδεδομένο εναλλακτικό καύσιμο. Ιδιαίτερα σε χώρες όπως η Ιταλία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Πολωνία, αλλά και η Τουρκία, η Ιαπωνία και η Αυστραλία, όπου συναντάται ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκινήτων που κινούνται με υγραέριο!

Στην Ελλάδα, παρ'ότι η υγραεριοκίνηση είναι νομιμοποιημένη για όλα τα οχήματα, σύμφωνα με το νόμο 2773 του 1999, ο αριθμός των αυτοκινήτων που επέλεγαν να κινηθούν εναλλακτικά με καύσιμο το υγραέριο ήταν σημαντικά χαμηλότερος από το μέσο όρο των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών.
Κατά τη διάρκεια του 2010 όμως, ο ρυθμός αύξησης των αυτοκινήτων που πλέον επιλέγουν το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο της βενζίνης έχει αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς η υγραεριοκίνηση ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε δύο βασικά θέματα:
- στην σημαντική οικονομία σε σχέση με βενζίνη και πετρέλαιο.

- στην προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας των ανθρώπων, ιδιαίτερα σε αστικά περιβάλλοντα, λόγω της μειωμένης εκπομπής ρύπων και αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου[1]