Από όποια σκοπιά κι αν το δει το αγοραστικό κοινό, το LPG ή ελληνιστί υγραέριο, παραμένει ως το πιο συμφέρον καύσιμο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά.
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ Το Υγραέριο αποτελεί την
ιδανική εναλλακτική λύση, έναντι της Βενζίνης και του Πετρελαίου, συνδυάζοντας
οικολογικά και οικονομικά πλεονεκτήματα. Δεν περιέχει (κυρίως) Βενζόλιο,
Πολυμερείς Αρωματικούς Υδρογονάνθρακες και έχει ελάχιστο Θείο.
Προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα των οχημάτων, κυρίως λόγω της απουσίας
Μεθανόλης και Αιθανόλης.
Είναι πολύ πιο οικονομικό, απαιτώντας πολύ μικρότερη οικονομική δαπάνη ανά
γέμισμα για τα ίδια χιλιόμετρα
Η σχεδόν διπλάσια τιμή της βενζίνης έναντι του υγραερίου, καθιστά το LPG ως το οικονομικότερο καύσιμο για την μετακίνησή μας, με το κόστος χρήσης ακόμα και σε καθημερινή βάση και διανύοντας πάρα πολλά χιλιόμετρα να είναι αμελητέο.
LPG σημαίνει Liquefied Petroleum Gas, και πρόκειται για ένα μίγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10), το οποίο κατά την καύση του εκπέμπει λιγότερο CO και CO2 από ό,τι η βενζίνη και το πετρέλαιο.
Για καλύτερη ενημέρωση στο δίκτυο υγραερίου LPG-AutoHellas
Η ECU VERSUS είναι η συσκευή παραγωγής IV που πληρεί αυστηρές προδιαγραφές όσον αφορά την δοσολογία των καυσίμων και την ποιότητα των επιδόσεων.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του εγκεφάλου της VERSUS είναι η δυνατότητα χαρτογράφησης του υγραερίου απέναντι στους εγχυτήρες καυσίμου βενζίνης κατά τη διάρκεια του καλιμπραρισματος, η οποία απλοποιεί και μειώνει το χρόνο της εγκατάστασης τις συσκευής μέσα στο αυτοκίνητο και, αντίστοιχα, αυξάνει την ποιότητα του ελέγχου και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Αυξάνει την ευελιξία του εγκεφάλου και της διαδικασίες διακρίβωσης ανεξάρτητα από το είδος και την μάρκα του αυτοκινήτου καθώς και των μηχανικών εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται (μειωτήρες, εγχυτήρες).
Πλεονεκτήματα της ECU VERSUS:
• Προμήθεια του μίγματος υγραερίου-αέρα από τις φιάλες στη βέλτιστη φάση του κύκλου του κινητήρα –
• Διαθεσιμότητα για κινητήρες με 3, 4,5,6,8 – κυλίνδρους
Περισσότερα από 160.000 οχήματα θα αποκτήσουν κατά το προσεχές 36μηνο σύστημα διπλού καυσίμου, αγγίζοντας ποσοστό 4% επί του συνολικού στόλου οχημάτων της χώρας, από 1% που βρίσκεται σήμερα (ποσοστό αύξησης 400%),
- στην προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας των ανθρώπων, ιδιαίτερα σε αστικά περιβάλλοντα, λόγω της μειωμένης εκπομπής ρύπων και αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου[1]